Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Papec | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Paprotny adresSiemianowice / Bielawa zarejestrowany20.07.2003 @13:40:07 ostatnio na stronie26.02.2012 @10:43:26

Gorące podziekowania dla wszystkich moich modelek bo w sumie bez nich nie bylo by moich zdjec

profilowe by amfi, obrobka moja



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2635468
digarty123 komentarze461 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~frupel    18.09.2007 @20:39:12
bardzo pozytywne folio same dobre obrazy zero hały pogratulować
~kirst88    20.08.2007 @22:24:44
Pozdrawiam i zapraszam do mojej galerii :P
_______
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz" (J. Tuwim)
Zapraszam: http://www.mlynarczyk.org.pl
~format    15.07.2007 @13:09:20
Świetne zdjęcia, gratuluję modelek.
~Woytec    12.07.2007 @12:03:20
Oj Michasiu Michasiu nie przesadzaj Pan. :P
~blacky    29.05.2007 @12:35:39
uroczo u Ciebie )
_______
denerwować sie to mscic sie na sobie za głupote innych ;] pis...
~123456    29.05.2007 @11:42:03
ekstra galeria
~grabek    29.05.2007 @11:01:46
Świetne zdjęcia! Profesjonalne i przyjemne dla oka
_______
Pozdrawiam,
Jakub Grabowski
----------------------------------
http://www.grabek.net
+48 691 705 798
~bartbzdyl    28.05.2007 @13:15:23
super fotki
~Justicia    25.05.2007 @18:49:54
Świetna galeria. Gratuluje
_______
Strącone Anioły śpią na suficie, spadają kropla po kropli...
~arklis    07.05.2007 @16:28:06
Bardzo udane masz prace
~Skagen    05.05.2007 @20:12:01
ladnie tu, podpatrze troche
~Kanthall    04.05.2007 @18:49:03
do grafiki wykorzystać. tylko prywatnie. bardzo bym prosił. albo jakieś podobne bo tamten kadr jak już pisałem trochę mi nie odpowiada.
_______
+troyek    01.05.2007 @08:18:35
fajnie tu. : )

masz gdzies wystawe w Gliwicach ?
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
~shiffti    26.04.2007 @19:11:39
domyślam się ale od razu poznal;em ze to Twoje
_______
Sztuka nie koniecznie musi być piękna, czysta , harmoniczna bo jej celem jest poruszenie innych, jest wyrazem mojego ego , moich wizji.Fotografuję nature taką jaka jest wg. moich wizji i interpretacji , a nie taką jaką chcieliby widzieć ludzie.
---------
~shiffti    26.04.2007 @14:44:31
widzialem wystawe w gliwicach kolo gowniczego...pozdro.
_______
Sztuka nie koniecznie musi być piękna, czysta , harmoniczna bo jej celem jest poruszenie innych, jest wyrazem mojego ego , moich wizji.Fotografuję nature taką jaka jest wg. moich wizji i interpretacji , a nie taką jaką chcieliby widzieć ludzie.
---------
~hixart    22.04.2007 @01:27:17
powinienes podziekowac tez modelom...
~bruna    08.04.2007 @00:07:13
bardzo fajne folio
~pu5z3k    23.03.2007 @07:54:44
nikt teraz chyba na nic czasu nie ma
~pu5z3k    22.03.2007 @15:41:41
pozwolisz, ze zaobserwuje bo jest z czego brać przykład
~aniiam    09.03.2007 @08:00:43
świetna galeria
~Pabic    08.03.2007 @19:13:20
Jestem pod wrażeniem folio... fotki MEGAstyczne !!
życzę powodzenia
~patrycju5z    08.03.2007 @18:39:25
amatorskie nieamatorskie, faktem jest faktem ze masz dobre światełko na zdjęciach. Bardzo mi się podoba.
~patrycju5z    08.03.2007 @18:33:27
Świetne zdjęcia robisz. Posiadasz wlasne studio foto? Pozdrawiam
~KlonMarek    04.03.2007 @00:09:15
ZAPRASZAM DO MNIE POZDRAWIAM KLON
~demode    28.02.2007 @23:30:44
no w sumie mozna nazwac ze ta sama
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt